Savaitgalį Vilniuje sublizgėjusi vestuvių paroda „Tekėsime“ sudėliojo taškus visiems, besiruošiantiems kitų metų vestuvių sezonui. Kaip sako jos organizatorė, žinoma Lietuvos dizainerė Aistė Jankienė, Lietuva pagaliau turi vestuvėms skirtą parodą, grįstą moderniais standartais, naujausiomis tendencijomis ir pačių geriausių šalies vestuvių industrijos profesionalų patarimais.
Spalio 19-20 dienomis Vilniaus Dūmų fabrike vykusi vestuvių paroda „Tekėsime“ sutraukė minias būsimų jaunųjų, susirinkusių rasti atsakymus į jiems rūpimus vestuvių organizavimo klausimus.
Tai – pirmoji tokio standarto vestuvių paroda Lietuvoje, kurioje susitiko kūrybiškumas bei inovacijos, o lankytojai galėjo užmegzti kontaktą su kruopščiai atrinktais industrijos profesionalais: maisto bei gėrimų tiekėjais, dekoratoriais, floristais, vestuvių organizatoriais bei koordinatoriais ir net humanistinių ceremonijų vedėjais.
Maža to, abi dienas svečių laukė informatyvūs seminarai apie visapuses ateinančio vestuvių sezono tendencijas. Paskaitas vedė žvaigždžių vestuvių organizatorė Karolina Meginytė, stilistė Emilija Viskontaitė, dekoratorė Aliutė ir daugybė kitų.
Be to, po parodos stogu įsikūrė ir iniciatyva „Take My Dress“, kur būsimos nuotakos galėjo įsigyti garsiausių lietuvių dizainerių kurtas vestuvines sukneles iš jas jau dėvėjusių nuotakų.
Kaip sako parodos organizatorė ir mados namų „UTA Studio“ dizainerė Aistė Jankienė, idėja surengti naujo koncepto parodą gimė natūraliai – iš didelio poreikio ir stipriai pasikeitusios rinkos.
Anot jos, iki šiol vestuvių stilistikoje vyravusį tradicinį glamūrą šiandien pakeitė naujos tendencijos, kuklesnė, klasikinė estetika ir modernūs sprendimai.
„Jaunieji nebenori tradicinio glamūro, tačiau bėda ta, jog ne visi industrijos tiekėjai keičiasi kartu su tendencijomis. Mes atradome ir į vieną vietą surinkome naujus tiekėjus, kurie yra išskirtiniai savo dizainu, kūrybiškumu, idėjomis”, – tvirtina renginio organizatorė.
Parodoje – kaip vestuvių šventėje
Anot organizatorės, paroda organizatoriams apskiritai yra sudėtingas uždavinys – arba ji būna didelė, tuščia ir be sielos, kaip buvome įpratę matyti įvairiuose parodų rūmuose, arba mažesnė ir tokia, kuri leidžia pasijusti kaip šventėje.
„Norėjome, kad į parodą atėję lankytojai pasijustų kaip šventėje ir galbūt iš jos netgi pasisemtų įkvėpimo savajai.
Atvirą Dūmų fabriko salę išpuošėme net 2 kilometrais rausvo aksomo ir įspūdingu apšvietimu – šios scenografijos autorius – talentingasis Arvydas Buinauskas, „AB Lights” įkūrėjas. O salės viduryje pastatėme vestuvinio torto imitaciją. Tokiu būdu sukūrėme švelnios, vintažinės prabangos įspūdį”, – teigia renginio organizatorė.
Vestuvėms besiruošiančios poros susiduria su nežinia
Pasak A.Jankienės, būtent darbas ją ir įkvėpė sukurti naujo koncepto parodą. Mat bendraudama su būsimomis nuotakomis ji suprato, jog vestuves planuojančios poros dažnai susiduria su nežinia.
„Pastebėjau, jog nuotakoms pas mane atėjus siūtis suknelės, jos visos pasakodavo, jog susiduria su daugybe klausimų: nuo ko pradėti, koks gali būti biudžetas, kaip jį paskirstyti, ko apskritai gali reikėti?
Ir tai tik keletas jų, o apėmusi nežinia gali įnešti daug chaoso ir streso. Ilgainiui supratau, jog į visus šiuos klausimus yra nesunku atsakyti, tereikia surinkti kiekvienos srities profesionalus“, – idėja organizuoti parodą dalinasi organizatorė.
Naujo žurnalo pristatymas
Maža to, paroda tapo ir naujo, stilingo vestuvių žurnalo „Tekėsime“ pristatymu. Tai – subtilus 240 puslapių modernios vestuvių estetikos gidas, kuriame yra dešimtys straipsnių su didžiausiais vestuvių industrijos profesionalais.
Žurnale būsimi jaunieji ras atsakymus į daugelį jiems rūpimų klausimų, patarimų ir padrąsinimų nuo pirmo iki paskutinio žingsnio planuojant savo svarbiausią šventę.
„Kurdami žurnalą su komanda sukome galvą ir susirašėme visus klausimus, kurie gali kilti žmonėms, niekad neorganizavusiems vestuvių.
Manau, puikiai įveikėme pačių sau išsikeltą iššūkį ir į visus juos atsakėme. Kalbinome dešimtis profesionalų – nuo maisto tiekėjų iki jaunųjų stilistų ar dekoratorių. Be to, esu įsitikinusi, jog šis žurnalas taps ne tik vienkartiniu skaitiniu.
Jį jaunieji galės atsiversti vis iš naujo ir juo pasiremti, kai kuriame nors žingsnyje iškils klausimų“, – sako žurnalo vyriausioji redaktorė A.Jankienė.
Žurnalą „Tekėsime“ prekybos centruose bei kitose prekybos vietose galima bus įsigyti jau nuo lapkričio 5 d.