53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
„Lonas“ atsinaujina: kviečia į naujos koncepcijos salonus Vilniuje ir Kaune

„Lonas“ atsinaujina: kviečia į naujos koncepcijos salonus Vilniuje ir Kaune

Gegužės pradžioje Lietuvos čiužinių ir kitų miegamojo komforto produktų gamintojas „Lonas“ paskelbė atidarantis pirmuosius naujos koncepcijos salonus Vilniuje (PPC „Ozas“) bei Kaune (PLC „Mega“). Tiesa, tuo metu sudominęs salonų išskirtinumu, gamintojas klientus pakvietė tik į virtualų turą, gyvą pristatymą pažadėdami surengti netolimoje, kiek saugesnėje ateityje. Ilgai netrukus ištikimiausius klientus pasiekė žinia, kad oficialus, didysis salonų Vilniuje ir Kaune atidarymas vyks jau antrąjį vasaros savaitgalį – birželio 12, 13, 14 dienomis.

„Naujos koncepcijos „Lonas“ salonai išsiskiria ženkliai išaugusiu gaminių asortimentu ir pakitusia jų estetika. Tai pirmasis mūsų salonas, kuriame klientai galės išbandyti ne tik čiužinius bei lovas, bet ir rinkoje dar gana naują, o klientų jau pamėgtą „Lonas Home“ namų tekstilę. Išaugęs asortimentas suteikė galimybę iš naujo pažvelgti į mūsų kuriamus produktus ir, dėka stiprios partnerių komandos, sukurti išskirtinį, iki šiol dar nematytą „Lono“ veidą“, – sako „Lonas“ vadovas Domas Jakutis.

„Lonas“ vadovas Domas Jakutis
„Lonas“ vadovas Domas Jakutis
Organizatorių archyvas

Interjeras įkvėptas tradicinių amatų

Pirmųjų „Lonas Home“ namų koncepcija gimė derinant pamatines „Lonas“ vertybes – natūralumą, komfortą, kokybę ir jaukumą. Interjerą ir išplanavimą patikėta kurti veržliai Lietuvos architektų komandai „2XJ architects“.

„Tradicinių amatų įkvėpta, naująja interjero koncepcija siekėme atskleisti išskirtinį dėmesį daikto kokybei, rankų darbui ir kitoms „Lonas“ prekės ženklo puoselėjamoms vertybėms. Kurdami interjero ir dizaino strategiją siekėme pabrėžti kiekvieną produktų grupę, sukuriant jai skirtingą erdvinį charakterį. Visi baldai ir interjero sprendimai sukurti specialiai šiam projektui, pabrėžiant dėmesį detalėms“, – sako vienas iš interjero autorių ir „2XJ architects“ partneris Jokūbas Jurgelis.

Abu naujieji „Lonas“ salonai suskirstyti į tris pagrindines produktų zonas – tekstilės, lovų ir čiužinių. Kiekviena zona, anot architekto J. Jurgelio, išsiskiria skirtingu eksponavimo būdu. Prekės klientams pateikiamos taip, kad išryškėtų geriausios jų savybės. Lankytojui suteikiama galimybė netrukdomai išbandyti ir išsirinkti tinkamiausius produktus.

„Itin daug dėmesio skirta medžiagų natūralumui ir ekspozicinių baldų konstravimui. Medžiagų ir konstravimo metodų pasirinkimai buvo įkvėpti liaudies baldų gamybos, o baldams gaminti naudotas pušies medžio masyvas ir fanera. Taip pat interjere naudotas lino audinys, natūralus akmuo, perdirbtos medžiagos. Būtent tai ir tapo pagrindiniu projekto akcentu – tiek dėl estetinių, tiek dėl vertybinių savo savybių. Galiausiai, tikime, kad atsakingai atrinktos medžiagos formuoja kitokią, atsakingesnę vartojimo kultūrą, o tai ypač svarbu gamybinės įmonės veikloje“, – teigia architektas J. Jurgelis.

„Lonas“ čiužinių zona
„Lonas“ čiužinių zona
Organizatorių archyvas

Nuo rankų darbo čiužinio iki preciziškai kurtos namų tekstilės

Duris Vilniuje ir Kaune atvėrę naujosios koncepcijos salonai išskirtiniai ir savo asortimentu. Juose klientai gali išbandyti ne tik kokybe ir patogumu garsėjančius „Lonas“ čiužinius bei lovas, bet dar visai neseniai rinkoje pristatytą „Lonas Home“ namų tekstilę.

„Pagrindinė „Lonas Home“ misija – papildyti metų metus „Lono“ kuriamą miego ir namų komfortą, įnešant jaukumo ir išskirtinio stiliaus. Po šiuo naujuoju prekės ženklu sutelpa ne tik aukštos klasės patalynės komplektai ir paklodės, bet ir lovatiesės, pledai, harmoningai su miegamuoju derantys vonios kambario rankšluosčiai bei chalatai, tekstilė vaiko miegamajam, išskirtiniai rankų darbo pufai, antklodės, pagalvės ir daugelis kitų namų aksesuarų. Visi šie gaminiai išrinkti itin subtiliai, taip užtikrinant vientisumą ir dermę su kitais „Lono“ produktais“, – sako „Lonas Home“ prekės ženklo vadovė Svajūnė Vainauskienė.

„Lonas Home“ prekės ženklo vadovė Svajūnė Vainauskienė
„Lonas Home“ prekės ženklo vadovė Svajūnė Vainauskienė
Organizatorių archyvas

Visa naujuosiuose „Lonas Home“ salonuose eksponuojama namų tekstilė, anot S. Vainauskienės, gaminama tik iš aukščiausios – premium – klasės, natūralių ir ekologiškumo standartus atitinkančių žaliavų.

S. Vainauskienės teigimu, pagrindinis naujųjų salonų privalumas lankytojui yra tai, jog juose jis gali išsirinkti visą miegamojo komforto ir stiliaus derinį. Greta namų tekstilės, „Lonas Home“ salonuose lankytojai ras ir pirkėjų jau pamėgtas Muzikinės kolekcijos lovas, Trispalvės ir Klasikinės kolekcijos čiužinius, itin praktišką ir išvaizdžiai atrodančią modulių sistemą „Jazz“. Taip pat, „Lonas Home“ taps ir puikia vieta ieškantiems įkvėpimo – čia gausu skirtingo namų interjero idėjų.

Didžiojo atidarymo savaitgalį – prizai ir šypsenos apsilankiusiems

Apsilankius didžiojo atidarymo savaitgalio metu – birželio 12, 13 ir 14 dienomis – Vilniaus PPC „Ozas“ ir Kauno PLC „Mega“ lankytojus džiugins ir atidarymo staigmenos. Kartu su šypsenomis, balionais, gardžiomis vaišėmis bei puodeliu kavos, kiekvienam lankytojui bus suteikta ir galimybė laimėti išskirtinius „Lonas Home“ prizus.

Mano išsaugoti straipsniai