Konceptuali parduotuvė – dažnai girdimas terminas, bet daugelis nesupranta, ką tai reiškia. Jei ir jūs nesuprantate, žinokite – nesate vieni. Na o šių žodžių strategija paprasta – parduotuvė turi būti patraukli, klientai joje turi leistis į atradimų kupiną kelionę, jie turi būti motyvuojami pirkti daiktus – vėl ir vėl. Šios koncepcijos tikslas – kviesti liesti, apžiūrinėti prekes, tai charizmatiška alternatyva anonimiškam apsipirkinėjimui internetu.
Mugėje „Tendence“, kuri vyks Frankfurte prie Maino nuo birželio 24 iki 27 d., pamatysite, kaip mažos apimties prekyba gali vikriai ir lanksčiai reaguoti į tendencijas, pasitelkus kūrybingumą.
Šių metų mugės naujovė – atskira salė konceptualiai parduotuvei. Paroda vadinsis „Šaunios medžiagos“ ir „Smagumynai“. Šiose erdvėse lankytojai galės įsijausti į pirkėjų vaidmenį. Kiekviena šių kontrastingų koncepcijų rodys, kaip tradicinė prekybos erdvė gali būti paversta konceptualia parduotuve, praturtinta nurodymais, patarimais ir praktiškomis idėjomis. „Daugelis konceptualios parduotuvės sprendimus pasirenkančių pardavėjų maloniai nustemba“, – sako Claudia Hain.
Su savo „Mutlabor“ juvelyrė, namų ir gyvenimo būdo aksesuarų konsultantė ne tik laukiama pardavimo sektoriuje kaip konsultantė, ji ir vertinama idėjų generuotoja tendencijų zonoje. „Sėkminga konceptuali parduotuvė orientuota į savo pagrindinių klientų grupių preferencijas, interesus ir perspektyvas. Tinka viskas, kita vertus, asortimentas turi derėti su lengvai identifikuojama tema, turi būti ir staigmenos elementų“, – sako C. Hain.
Su šia zona „Tendence“ ir vėl pirmauja Europos mažmeninės prekybos srityje – siūloma išskirtine zona, kuri aiškina konceptualios parduotuvės idėją suprantamu, realiu būdu. Du kartus per dieną vyks turai į zonas „Šaunios medžiagos“ ir „Smagumynai“, kur bus aiškinama, kaip prekiautojai gali atsidaryti savo konceptualią parduotuvę.
„Tendence“ (birželio 24 – 27 d.) – didžiausias tarptautinis renginys Vokietijoje, vykstantis antrą pusmetį. Platus parodos spektras apima namus, baldus, dekoravimą, dovanas, juvelyriką, mados aksesuarus, namų tekstinę ir lauko įrangą.