53% NUOLAIDA ŽURNALO MANO NAMAI PRENUMERATAI
„Ambiente“

„Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ parodų organizatoriai: 2024 m. netrūks pokyčių

Ateinančių metų pradžioje, 2024 m. sausio 26/30 d. Frankfurto parodų centre lygiagrečiai vyks trys didžiausios tarptautinės parodos „Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“. 

Tai svarbiausia pasaulyje 2024 metų vartojimo prekių šventė, kuri pirkėjus nustebins gamintojų ir prekės ženklų gausa, pristatys naujausias ir ateinančias vartojimo prekių rinkos tendencijas bei pokyčius. Nusprendėme pasidomėti, kokios naujovės ir pokyčiai laukia ateinančių metų „Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ parodose. Ko tikėtis?

Naujovės visose trijose 2024 m. „Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ parodose

„Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ parodose bus galima iš arti susipažinti su visomis naujausiomis idėjomis ir produktais – nuo pasaulinės rinkos spektro iki pramonės tendencijų ir ateities vizijų. Julia Uherek, vartojimo prekių parodos viceprezidentė, teigia, kad pagrindinė vizija, vienijanti visas 2024 m. „Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ parodas, visų pirma yra siekis supažindinti parodos lankytojus su naujausiomis vartojimo prekėmis. „Mūsų parodos dalyviai ir lankytojai gauna naudos iš sinergijos, kurią sukūrėme tarp įvairių trijų plataus vartojimo prekių parodų. Šios trys parodos yra vieta, kurioje apsilankiusieji gali užmegzti daugybę verslui bei asmeniniam santykiui naudingų kontaktų, susipažinti su naujais, potencialiais klientais bei produktų grupėmis”, – teigia J. Uherek. Vartojimo prekių parodos viceprezidentė džiaugiasi, kad dėl naujos parodų koncepcijos žymiai padidėjo ir atskirų mugių žinomumas, populiarumas, o parodos tapo abipusiai naudingos tiek parodų dalyviams, tiek ir lankytojams.

Julia Uherek
Julia Uherek
Organizatorių archyvas

„Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ parodos šiais metais plečiasi tiek kokybiškai, tiek ir kiekybiškai. „Pagal salių plotą plečiamės trimis naujais lygiais. Taip pat sukūrėme daugiau erdvės parodų dalyvių pristatymams, nes koncentruojame erdvę salėse ir perkeliame papildomus programos elementus į fojė. 2024 m. taip pat planuojame naują pagalbinės programos struktūrą: pristatome temines dienas, kad galėtume pritraukti ir aptarnauti įvairesnius lankytojų srautus. Pavyzdžiui, visos apdovanojimų ceremonijos vyks penktadienį, Apdovanojimų dieną (Award ceremonies angl.). Ateityje parodos šeštadienis bus Dizainerių diena (angl. Designer Day) : šią dieną kuruos penki kviestiniai dizaineriai, kurie dizaino temą nagrinės iš skirtingų perspektyvų. Sekmadienį daugiausia dėmesio bus skiriama prekybai. Pirmadienis bus paskelbtas viešbučių savininkų diena (Hotelier’s Day angl.), siekiant konkrečiai patenkinti viešbučių savininkų, restoranų, šefų ir maisto bei gėrimų vadovų poreikius augančiame „Ambiente“ svetingumo skyriuje“, – pasakoja J. Uherek.

Tęsdama mintį apie būsimą „Ambiente“ parodą, J. Uherek teigia, „Ambiente Desinger“ yra tęstinis projektas, kuris bus pradėtas 2024 m. „Nuo šiol „Ambiente“ mugėje kiekvienais metais bus atrenkamas perspektyvus dizaineris, kuriam bus sukurtas išskirtinis specialus pasirodymas. Ilgainiui planuojama suburti dizainerių bendruomenę su daugybe dizainerių ir jaunų talentų. Dizainerė ir menininkė Elena Salmistraro iš Milano yra „Ambiente Designer 2024“. Ji kuria „The Lounge“ – specialų pristatymą 1-oje galerijoje: tai teminė sąsaja tarp interjero dizaino ir HoReCa“, – pasakoja J. Uherek.

Ne ką mažiau smalsu sužinoti ir kokie žinomiausi prekių ženklai pasirodys šių metų parodose – galbūt prie senbuvių prisijungs nauji? J. Uherek tikina, kad visose parodose dalyvaus daug žinomų prekių ženklų. „Tarp žinomų „Creativeworld“ parodos dalyvių, kurių lankytojai gali tikėtis ateinančiais metais, yra tokie prekių ženklai kaip „Carioca“, „Clairefontaine“, „Colart“, „Da Vinci“, „Fabricano“, „Golden“, „Marabu“, „Kreul“, „Royal Talens“ ir „Schmincke“. Iš Biuro ir raštinės reikmenų prekių ženklų jungsis tokios pramonės asociacijos kaip „Faber-Castell“, „Schneider Schreibgeräte“ ir „Tombow“. Rankų darbo ir tekstilės dizaino produktų segmentas bus itin gerai atstovaujamas „Creativeworld“ su prekių ženklais „Gründl Wolle“, „myboshi“ ir Rico Design. Na, o jei dalyvių ieškosite internetinėje parodos paieškoje, rasite tarptautiniu mastu stiprius prekės ženklus tokius kaip „Eli-Chem Resins“, „Folia“, „Glorex“ ir bei „Sizzix“.

„Creativeworld“
„Creativeworld“
Organizatorių archyvas

Yra keletas naujų prekės ženklų, kurie dalyvaus „Ambiente“ ir „Christmasworld“ parodose. „ ,,Office Design & Solutions pasiūlymas (3.1 salė), kurį pirmą kartą pristatėme 2023 m., Frankfurte dar niekada nebuvo matytas tokia forma. Ypač džiaugiamės, kad kartu su šiais metais pirmą kartą dalyvaujančiais parodos dalyviais ,,Country Living“, ,,Hey-Sign“, ,,Koenig + Neurath“ ir ,,Vario Büroeinrichtung“ yra naujų įmonių, tokių kaip ,,Evavaara Design“ ir ,,Mute-Labs“, ,,Mauser Einrichtungssysteme“ ir ,,Woodtec“. Tai reiškia, kad mes padvigubiname siūlomą asortimentą. Pirmą kartą Saksonijos ekonominės plėtros agentūra (Wirtschaftsförderung Sachsen) „Christmasworld“ parodoje įkurs jungtinį stendą“, – pasakoja J. Uherek.

Na, o parodos dalyvių skaičius, regis, šiais metais tik augs. Praėjusių metų „Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ parodose dalyvavo 4 500 parodos dalyvių ir daugiau nei 154 000 lankytojų iš daugiau nei 170 šalių. Kadangi 2024 m. parodoje bus papildomų ekspozicijų plotų, visose trijose parodose ir skirtingose prekių grupėse dalyvių skaičius augs. Taip pat tikimasi lankytojų skaičiaus augimo.

Ambiente“ parodų erdvės pasipildys naujais prekių ženklais

„Ambiente 2024“ – tarptautinė namų apyvokos reikmenų ir plataus vartojimo prekių paroda, vykstanti kasmet nuo 1990 metų. Parodoje pristatomos įvairiausios namų apyvokos prekės, interjero dizainas, indai, tekstilės gaminiai, namų aksesuarai ir daugelis kitų produktų. Yvonne Engelmann, ,,Ambiente Living, Giving, Working“ parodų direktorė teigia, kad „Ambiente“ visada atspindi lemiamas tarptautinio vartojimo prekių sektoriaus tendencijas. ,,Valgyti (Dining angl.), gyventi (Living angl.), dovanoti (Giving angl.) ar dirbti (Working angl.) – ši paroda demonstruoja tai, kas bus ant mūsų stalo ateityje, taip pat tai, kas puoš gyvenamąsias ir darbo erdves bei tai, ką dovanosime artimiesiems. Būsimą „Ambiente Trends 24+“ galima suskirstyti į tris tendencijas: AURA OF PROGRESS_visionary + elemental, QUALITY OF SILENCE_pure + familiar bei SPIRIT OF CRAFT_bold + poetical. Kartu šios tendencijos skleidžia vizionierišką aurą, džiaugiasi tylos prabanga ir susitelkia į naujas kompozicijas. Taip pat tvarumas visuose stilių pasauliuose ir gyvenamosiose erdvėse dominuoja dar labiau nei anksčiau. 4.1 salės fojė esančioje „Trend Area“ parodoje bus demonstruojamos svarbiausios tendencijos: tendencijų pristatyme aiškiai bus vizualizuojamos ateinančio sezono stiliaus tendencijos“, – pasakoja Y. Engelmann.

Yvonne Engelmann
Yvonne Engelmann
Organizatorių archyvas

Kalbėdama apie naujoves, kurios bus pristatomos konkrečiai „Ambiente Living“, Y. Engelmann teigia, kad gyvenamosios namų erdvės visuomet nusako naujausias namų ir dekoravimo tendencijas. „„Būsima „Ambiente Living“ paroda bus tikras skandinaviško dizaino centras. Turėdami daugiau nei 100 tiekėjų ir prekių ženklų, įskaitant 50 iš Danijos, turėsime beveik neįtikėtiną dalyvių iš Skandinavijos šalių skaičių. Skandinavišką dizainą, be kita ko, pristatys ,,Allessa Interiors“, ,,Broste Copenhagen“, ,,Eva Solo“, ,,Muurla ir Wik & Walsøe“. Dėmesys bus skiriamas ir Japonijai: iki šiol parodoje jau užsiregistravo daugiau nei 50 dalyvių, įskaitant ,,Kamoi Kakoshi“, ,,Lifework Advance“, ,,SUWADA Blacksmith Works“ ir ,,100 proc““, – teigia Y. Engelmann.

„Ambiente Giving“ sektorius apima dovanų pasaulį. Čia galima rasti įvairių dovanų, namų aksesuarų. Y. Engelmann teigia, kad vien 4.2 „Ambiente Giving“ salėje dalyvauja apie 300 dalyvių, todėl dovanų ir raštinės reikmenų ieškantys „Ambiente Giving“ lankytojai gali tikėtis išskirtinai įvairaus, kokybiško ir patrauklaus produktų asortimento. „Nauja ypatybė – priartėjimas prie didelės apimties lygiagrečiai veikiančios „Christmasworld“ parodos tiekėjų, kurių „Global Sourcing“ asortimentas persikelia į 6.2 salę ir dabar yra lengvai pasiekiamas iš „Ambiente Giving“ asortimento (4.2 salė). Sutampantys segmentai užtikrina dar didesnę sinergiją ir skatina naujų auditorijų kūrimąsi“ , – teigia Y. Engelmann ir pasakoja, kad kanceliarinių prekių segmente „Ambiente Giving“, „Working“ ir „Creativeworld“ bus susieti, o tai įdomu persidengiančioms pirkėjų tikslinėms grupėms. Raštinės reikmenų segmente aukščiausios kokybės rašymo priemones pristatys ,,Caran d’Ache“, ,,Cleo Schreibgeräte“, ,,Diplomat“, ,,Distri-Brands“, ,,Hugo Boss“, ,,Kaweco“, ,,Maybach“, ,,Monteverde-Conklin“, ,,Platinum Pen“, ,,Rubinato“ ir ,,Waldmann“. Kanceliarines prekes ir kanceliarinių prekių naujoves, be kita ko, pristatys ,,Artebene“, ,,Lindocastelli“, ,,Masking Tapes“, ,,Perleberg“, ,,Rössler ir Trodat“, o „Urban Gifts“ parodoje dalyvaus ,,Avoltas“. „Kikkerland“, „Lund London“, „Printworks“ ir „Troika“, „António Augusto Correira“, „Erich Krause“, „Factis“ ir „Main Paper“.

Kitų metų pradžioje: svarbiausia pasaulyje 2024 metų vartojimo prekių šventė - Ambiente, Christmasworld ir Creativeworld parodos
Kitų metų pradžioje: svarbiausia pasaulyje 2024 metų vartojimo prekių šventė – Ambiente, Christmasworld ir Creativeworld parodos
Organizatorių archyvas

„Ambiente Working“ ateinančiais metais išplečia esamas tarptautinės plataus vartojimo prekių mugės „Living“, „Giving“ ir „Dining“ sektorius. Kadangi darbo ir gyvenimo būdo tendencijos ir toliau auga drauge, atsiranda naujo potencialo, atveriančio įdomių galimybių. ,,Labai džiaugiamės, kad ateinančiais metais sugrįš kanceliarinių prekių segmentas ir kad mums pavyks pritraukti inovatyvių išmaniųjų baldų koncepcijų tiekėjų. Taip sinergija tarp visų trijų parodų taps dar labiau apčiuopiama, o tikslinė lankytojų grupė Frankfurte ras įkvėpimo, kuomet reikės įrengti ir apstatyti šiuolaikiškas darbo vietas ar viešąsias erdves. Būsimos mugės darbo segmento akcentas – darbo ateities sritis, įskaitant to paties pavadinimo akademiją su aukščiausios klasės pranešėjų programa“, – pasakoja Y. Engelmann.

„Office Heroes“ prekės ženklo zonoje Forum 0, bendradarbiaujant su Kanceliarinių prekių ženklų pramonės asociacija, dalyvaus tokie parodos dalyviai kaip „Casio“, „ Durable/Luctra“, ,,Edding International“, ,,Jakob Maul“, ,,Novus-Dahle“, ,,Sigel“ ir ,,Tesa“. Jose bus pristatytas platus gaminių asortimentas, kuris padarys darbo vietą labiau organizuotą ir gražesnę – su įdomiu komercinių biuro reikmenų ir technologijų, rašymo priemonių, LED dizainerių apšvietimo ir judrios biuro įrangos, skirtos moderniai darbo aplinkai, deriniu.

,,Creativeworld“ ir ,,Christmasworld“ parodose – nauji vėjai

Frankfurto parodų centre, be „Ambiente“, vyks ir „Creativeworld“ ir „Christmasworld“ parodos. „Creativeworld“ paroda skirta kūrybinei bendruomenei: amatininkams, menininkams, kūrėjams. Produktų kategorijos, pristatomos parodoje – rankdarbių medžiagos, rinkiniai ir knygos, reikmenys tapybai, grafikai, gatvių menui, įranga tekstilės produktų gamybai ir kita. Na, o „Christmasworld“ paroda yra pasaulyje pirmaujanti šventinių ir sezoninių dekoracijų paroda. Produktų kategorijos, pristatomos parodoje yra Kalėdų ir kitos sezoninės dekoracijos (Christmas and Seasonal Decorations angl.), šventiniai ir prekybiniai apšvietimo sprendimai (Visual merchandising & Light angl.), floristikos prekės ir sodo dekoracijos (Florists’ requisites & Garden decorations angl.), žvakės (Candles angl.), dovanų pakavimo priemonės (Ribbons & Wrapping angl.), Kalėdų skanėstai (vynas, arbata, meduoliai ir kt.). (Christmas Delights angl.).

Eva Olbrich, ,,Creativeworld“ ir „Christmasworld“ parodų direktorė teigia, kad „Creativeworld“ pasižymi unikalia galimybe susipažinti su naujomis amatų technikomis bei pritaikyti jas praktiškai. „Būtent todėl „Creativeworld Academy“ seminarai 2024 m. išliks ypatinga patirtimi: čia kūrybinis sektorius vėl susitiks ir išbandys naujus produktus bei madingus metodus tiesiogiai vietoje. „Creativeworld Academy“ yra mūsų paramos programos dalis, kuriai kitais metais suteiksime naują struktūrą. Ypač norime atkreipti dėmesį į ,,Creative Impulse Award“, kuris bus įteiktas ,,Creativeworld“ atidarymo dieną. Šeštadienį, sausio 27 d., pagerbsime gaminius, kurie išsiskiria iš minios inovacijomis, ergonomika, dizainu ar tvarumu“, – pasakoja E. Olbrich.

Eva Olbrich
Eva Olbrich
Organizatorių archyvas

Svarbiausia tarptautinio pomėgių, amatų ir menininkų reikmenų sektoriaus mugė yra unikali tuo, kad lankytojai gali vienoje vietoje apžvelgti visą industriją. Be to, lankytojai įgyja įžvalgų apie naujus metodus ir gali juos pritaikyti vietoje su naujausiais parodos dalyvių produktais, kad patikrintų savo savybes ir patobulintų įgūdžius. Patirtį papildo žvilgsnis į naujausius „Creativeworld Trends 24+“ ekspertų pristatymus ir „Conzoom Solutions Academy“.

O kokios yra pagrindinės naujovės, kurios bus pristatytos „Christmasworld“? E. Olbrich teigimu, būtina pamatyti specialų pristatymą DECORATION UNLIMITED pagal šių metų šūkį ,,Mystic Vibes“. Jis nustebins lankytojus Kalėdų aplinką paversdamas žalia, prabangia, modernumą žadinančia oaze. ,,Mūsų partnerio 2Dezign kuruojamą DECORATION UNLIMITED tikrai būtina pamatyti. Jame pagrindinis dėmesys skiriamas klausimui: kaip galite paversti savo prekybos vietą tikru traukos centru? Pagrindinė ateinančio sezono spalvų gama artima viskam, kas šventiška, tai yra, žalia: mūsų laukia jausmingos ir prabangios sodrių bei švelnių atspalvių kompozicijos. Dar viena naujovė – optimizuotas maršrutas. „Christmasworld“ „Global Sourcing“ asortimentą perkėlus į 6.2 salę, po vienu stogu vienas šalia kito lankytojai gali tikėtis visko, kas susiję su sezonine puošyba. Tai sukurs naują sinergiją su „Ambiente’s Giving“ produktų asortimentu ir padidins apsilankymo mugėje efektyvumą“, – teigia E. Olbrich.

Žingsniu į priekį: kokias kitų metų šventinės puošybos tendencijas apžvelgs „Christmasworld 2024
Žingsniu į priekį: kokias kitų metų šventinės puošybos tendencijas apžvelgs „Christmasworld 2024″ paroda?
Organizatorių archyvas

E. Olbrich pasakoja, kad parodos organizatoriai, atsižvelgdami į sezoninių ir šventinių dekoracijų tendencijas, tiek gamintojams, tiek mažmenininkams pateikia gaires, kas bus madinga ateityje. „Tendencijų stiliaus agentūra bora.herke.palmisano atlieka tyrimus mūsų vardu visame pasaulyje ir keliauja ten, kur kuriamos novatoriškos medžiagos, technologijos ir produktai. Ieškant įdomiausių naujovių, tendencijų, nukreipiamas dėmesys į mados sostines, dirbtuves ir menininkų studijas, tyrimų laboratorijas ir dizaino studijas. Viena iš užduočių yra rasti sprendimus, kurie mūsų gyvenimą paverstų ekologiškesniu ir orientuotu į ateitį. Tai padeda įmonėms laiku pritaikyti savo gaminių asortimento platumą ir gylį prie atsirandančių klientų reikalavimų“, – sako „Creativeworld“ ir

„Christmasworld“ parodų direktorė.

Tvarumo ir skaitmeninimo temos visada neabejotinai formuoja tendencijas. Dirbtinio intelekto valdomi procesai, socialiniai konfliktai ir klimato krizė – matome, kad pasaulis keičiasi. Šiais greitai besikeičiančiais skaitmeniniais laikais ryškėja priešinga tendencija: dėmesys sutelkiamas į grįžimą į gamtą, namus ir žmogaus gerovę. Tai yra raktas į patrauklų dizainą, kūrybiškas perdirbimo idėjas ir aukštųjų technologijų naujoves. „Christmasworld Trends 24+“ atspindi šiuos pokyčius ir suteikia įkvėpimo kuriant gaminių asortimentą pardavimo vietoje.

Mano išsaugoti straipsniai